DESIGN

Followers

Wednesday, February 9, 2011

2 3 4 5 hari ku sepi:(

kau makin Hilang Makin Jauh di pandangan
Tak bisa aku untuk menghalang
Puas Sudah ku cuba untuk Memujukmu
tapi Kenyataan hampa
kau mengapa hancurkan Hatiku
oOoo..Ooooo...
batinku menangis kernamu...
Kupetikkan gitarku ini ingin menghiburkan Hatiku yang sepi
kerana ditinggalkan kekasih yang aku sayangi
Tak bisa Tuk' ku melupakan
Kenangan Indah bersamamu
Namun pun ku akui
KAU BUKAN MILIKKU LAGI
Maafkan aku wahai kekasih
kerna jodohmu bukan denganku

Kupetikkan gitarku ini ingin menghiburkan Hatiku yang sepi
kerana ditinggalkan kekasih yang aku sayangi
Tak bisa Tuk' ku melupakan
Kenangan Indah bersamamu
Namun pun ku akui
kau makin Hilang Makin Jauh di pandangan
Tak bisa aku untuk menghalang
Terpisah jua irama Dan Lagu
Cinta Menjadi debu........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...